lørdag 3. juli 2010

burn baby burn, disco inferno

Nå skal jeg være en sånn drittunge som skryter av hvor bra hun har det! For Faen ass, livet er jævlig bra akkurat nu.

grunn nummer 1: Hove, det var syykt gøy, stemningen, musikken, alt.. jaja, campen var nasty, lavoen var enten for kald eller for varm og alt var super dyrt, men når man kommer tilbake til faciliteter, pc og en ordentlig seng og ser tilbake skjønner man hvor bra det var.

grunn nummer 2: Leiekontrakten har endelig kommet, ja dette vil så klart si at Victoria, Maren og jeg må hjelpe våre foreldre til å tolke masse sære franske ting, men når vi har fått til det, da blit det definitivt leilighet, og hva er det, jo det er bra.

grunn nummer 3: Jeg drar på shoppingtur til London på mandag med kredittkortet (mor) og misfosteret (Amalie).

grunn nummer 4: Jeg har fått stipend hvilket vi si at jeg skal kunne leve til neste år også, JADA!

grunn nummer 5: Snart Spydeberg (hyttetur med frankrike mennesker), det skal bli braaaa.

grunn nummer 6 (har sammenheng med grunn nummer 1): Jeg kan dusje i en ren dusj nå.

grunn nummer 7: Jeg har fått skille som andre enn bare meg kan se, OMG... det kommer til å forsvinne om sånn to dager.

grunn nummer 8 (den sentimentale): Alle menneskene i livet mitt er så monster awesome at det ikke engang skulle vært mulig! Vet ikke helt hva de ser i meg, men så klart, tror nok foreldrene mine betale noen fete lønninger.

3 kommentarer:

  1. foreldrene dine sa at hvis jeg takla å tilbringe tid med ragnhild kunne jeg klare deg også, <3.

    SvarSlett
  2. mari og jeg må jo gi solveig medisinene sine, deg må vi bare late som om vi liker ; )

    SvarSlett