lørdag 24. juli 2010

Hvor mange ganger kan man egentlig bruke "Blaaa" som blogg-tittel?

Tja, nå begynner det å bli en stund siden. London var (om jeg ikke allerede har sagt det) veldig bra, men det er London så det kommer vel ikke som noen stor overraskelse på noen. Eneste nedtur var vel at vi absolutt MÅTTE på pub for å se VM-finalen... men jeg hadde luftslottet som sprengte beredt og kunne sitte nærmest uavbrutt å lese (fikk noen sjokkskader da det (ikke) ble mål osv, men hørselen min er sånn nesten bra igjen nå).

Uken etter ble tilbrakt med de kuleste av de kuleste (eller ikke), neida, men i hvertfall vi så Eclipse som faktisk er ganske bra (så burn twilighthatere) mye bedre skuespill. RP var puuurfect som alltid, han er den eneste virkelig flinke der han og PF (Carlisle) og JR (Jasper). men ferdig med det, kan jo ikke avsløre at jeg er die-hard twilightfan (ikke at jeg er det altså)...

Etter var det Spydeberg som var superkult! Frankrike mennesker har det alltid gøy sammen, lærdommen fra den helgen var vel at det vanntette teltet mitt faktisk er vanntett :O og at sitter man ute i en time om natten så blir du bitt av mygg. (så ikke bare en morsom helg, men en lærerik en også)

Mandag dro jeg på hytta med Objektet (Aleksander), vi skulle egentlig gå tur osv, istedenfor gruset jeg ham i Scrabble (success). Deretter dro vi til hans hytte hvor han gruset meg i badminton.... (jeg lot ham vinne da :p) og nå sitter jeg og ser på ham pakke ut. Så som dere skjønner er livet mitt skikkelig begivenhetsrikt, spennende and all that jazz. Kan tenke meg at dette blir ett meget fascinerende blogginnlegg... ou pas.

Onsdag skal jeg ut på Skarpøya (øy utenfor kristiansand) så videre til DK, en uke fri, grillfest enda en uke og så bærer det videre tilbake til bx, fy faen denne ferien har egentlig gått helt forjævlig fort. Mitt mål for høsten er faktisk å slutte å banne, delmålet er å begrense det til banne ord som bare inneholder faen eller jævlig også kanskje helvete... Jeg ligger litt dårlig ann så langt, men men...

Ok, whatever, fristet til å slette hele dette innlegget, det suger rått.. Trenger en eller annen form for reddende siste replikk...

*kunstpause*

Beste ting fra ferien deres?

3 kommentarer:

  1. jeg personlig mener dette var et veldig nyttig og lærerikt innlegg. Du skildrer dagliglivet på en slik sitrende måte - øyenen mine blir klistra til skjermen!

    taha <3 jeg liker dine innlegg!

    SvarSlett
  2. Ragnhild - Verdensherskeren26. juli 2010 kl. 14:41

    Jeg vil også si at dette var et meget lærerikt innlegg.

    Savn <3

    SvarSlett
  3. Ragnhild - Verdensherskeren1. august 2010 kl. 06:58

    Jeg syns du burde oppdartere oss litt oftere om hva som skjer i ditt spennende liv!

    SvarSlett