tirsdag 13. juli 2010

spotify er også bra

Jeg har kommet frem til at ingen egentlig har ett liv, hvilket vil si at alle også har ett liv, livene våre består av:
facebook
tv
blogger
generelt internett
hverandre (til tider)
mer facebook
Jeg kunne skrevet at jeg synes dette var leit, men det hadde vært en løgn, facebook er noe av det beste som har skjedd i mitt liv.

Tilbake til interessante innlegg, hehehe, ikke på denne bloggen i hvertfall, men kanskje siden jeg skriver så mye om facebook skal jeg liste opp hvorfor jeg elsker det?

(ingen rekkefølge)
notifications (ingen annen måte å føle seg mer populær på uten at man egentlig er det)

mailer (enda bedre, dessuten kan man ha med mange folk i en samtale)

bilder (nesten alltid gøy å bli tagget i ett bilde, uansett åpner det i hvertfall for veldig spennende
situasjoner (faen tok noen egentlig bilde av meg på den festen, omg facebook album, æææææææ!)

chat (mye bedre enn msn, dessuten har min msn klikket og folk er oftere på face)

profiler (uendelige muligheter, hvis du VIRKELIG kjeder deg)

men nu må jeg komme meg av gårde, skal løpe,,, ehh yeah right, forbereder meg selv for en epic fail.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar