tirsdag 1. juni 2010

jeg drar hjem den trettende!

Bare to uker gjenstår av secondeåret
Og når det er ferdig feller jeg nok ikke en eneste tåret
Misforstå meg rett, det har vært jævlig bra
Men nå er det bare en leilighet jeg vil ha

Å bo på seksmannsrom er ingen lek
Selv om vi nå kan skryte på oss litt mennesketek
Og uansett hvor hyggelig vertsen er
Blir de aldri min ekte familie her

Ja, dette virker fryktelig deppresivt
Men seconde er jo egentlig ikke så negativt
En ting er sikkert det er at jeg gleder meg veldig
Til årene videre og er klar over at jeg er svært heldig

4 kommentarer:

  1. Hei paa deg, din sei? (litt inspirert av dine rime ferdigheter)
    aaaaaaaaaaaee, skummelt med The Violet Hour!!
    jeg liker bloggen din

    hjerte

    SvarSlett
  2. Nora, så koselig med din kommentar,
    The Violet Hour beviser at det er god musikksmak vi har.
    Og beklager hvis det er irriterende at jeg svarer med poesi,
    Men alle mine fransktimer har gjort meg inspirert skjønner de.

    <3
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Ragnhild - Verdensherskeren2. juni 2010 kl. 10:28

    Du er litt nerd Wera, men jeg gleder meg til GG maraton når du kjem heim! <3

    og ja jeg er fremdeles verdensherskeren :)

    SvarSlett
  4. sommerferie 10' ftw!!! <3

    SvarSlett