torsdag 10. juni 2010

nine months in the merde

Herregud, nå drar jeg fra dette sted
Og jeg som var så fornøyd når jeg kom ned
Og det har jo faktisk vært et fantastisk år
Men kjempe fin sommer tror jeg også jeg får
Og når jeg til slutt kommer tilbake hit
Da får jeg av programmet en ny smakebit
For inn i leilighet skal jeg da
Og det kommer jo til å bli super bra

Så seconde takk for meg, vi ses aldri mer
Men trass melankolien gleder jeg meg til det er premiere jeg ser.

tenk jeg ble faktisk litt trist...

eller ikke, sommerferie, sommerferie

4 kommentarer:

  1. Ragnhild - Verdensherskeren11. juni 2010 kl. 13:04

    Hva skjedde med at du ikke skulle skrive på rim mer? <3 gleder meg til du kommer hjem!

    SvarSlett
  2. gleder meg til du kommer hjem!!! <3

    SvarSlett
  3. jeg liker at du er så flink på orddeling og slik, det gir en ekstra sjarm til det du skriver. <3

    SvarSlett