søndag 1. august 2010

hvor fjortis klarer jeg å være?

Hei Hoes

Nå sitter jeg på danskebåten på vei til mitt store eventyr i DK, vi (altså far, Amalie og meg) skal til strøget, på tivoli og det var vel egentlig det :P Men, idag var jeg i dyreparken, det var forsåvidt nokså kult, vi fikk se når de matet løvene. (Løver er egentlig sykt søte, kan man skaffe seg sånne?)
Neida, jeg er ikke så dum, vet at det bare er tigere du kan ha som kjæledyr. I hvert fall, etter å ha sett minigrisene bestemte jeg meg for at det skal jeg definitivt ha (trenger noe å mate tigeren med) (( neida)). Minigrisene var søte, det var ulvene, jerven, gaupene og fjellreven også... ok... konklusjon: dyr er søte., bortsett fra krypdyrene... grøss... hvert fall
tror dere jeg greier å snike inn sånn femti tusen ... i dette innlegget? det tror jeg..

Siden dere lurte er jeg tilbake fredag kveld, så er jeg hjemme frem til jeg drar den 22. Men ferien slutter ikke der... vil dere vite noe koselig?

dere starter 18 eller noe i den dur, right?
jeg starter 2 (som i september)

burn bitches!!

tror aggresjonen fra fjorårets forkurs henger igjen..

whatevs..

vi snakkes

Bestemte meg nettopp for å sette inn the itinerary of Elisabeth, det er dere interessert i, ikke sant?
1/8: drar til DK
6/8: drar til Sverige og Noreg (jeg er phet vet dere)
12/8: A kommer, jeg gleder meg!
13/8: grillfest... :D
15/8: A drar til Trondheim. . . .
21/8: Regner med familien skal ha en eller annen fancy middag for meg, you know you love me..
22/8: jeg står opp super tidlig, drasser med meg minst to kolli pluss spesialbagasje først til Paris så til bx, men så er det leilighet! :O
2 (eller 1)/9: skolestart (den er litt kjip)
3/9: Rouen= Festing! (ansvarlig og ordentlig så klart.)
6-8/9: Innflytningsfest i bx! :D

2 kommentarer:

  1. Jeg liker at du har satt opp en plan, siden da vet jeg når du er hjemme og når du drar, noe jeg kommer til å glemme, og da kan jeg bare gå inn her :)

    og siden jeg ikke har en profil, så må jeg ta på anonym, men jeg kan jo si hadebra fra Dina da..

    kanskje du ikek vet hvem det er heller så da sier jeg

    klem Dina Marie Ryen Rivenes

    SvarSlett