onsdag 6. oktober 2010

Dette innlegget dedikerer jeg til verdensherskeren, (tror dette blir hennes femte innlegg, hvilket er litt ille, hun kan jo ikke tro hun er noe :P)

I hvertfall, livet i bx går sin vante gang; skole, sove, spise, skole, skole, skole... altfor mye skole for tiden, særlig neste uke (bursdagsuke, husk og skriv på veggen min da :P) er en skikkelig helvetesuke. Mandag: En time sesprøve, tirsdag (bursdag): en-to timer ses fordypningprøve, onsdag: to timer historieprøve, fredag: to timer matteprøve. Jeg tror heller jeg dør i en uke og så står opp igjen til neste helg, mye mer praktisk.

Ellers har jeg hatt besøk av Amalie og moren min i helgen, det var veldig veldig koselig, og særlig fordi moren min har hjulpet til med vasking, rydding og matlaging. Foreldre er veldig greit av og til :P

Snart er det ferie, bare tre uker ca igjen, og da skal jeg faktisk til Norge folkens, men dessverre ikke til dere jeg skal som man så fint hadde sagt på fransk; hors la civilisation, les; Trondheim. For de som måtte lure på hvorfor i alle dager jeg drar til ett slikt gudsforlatt sted som dette så kan jeg ikke annet enn å svare at beklageligvis er det der objektet har plassert seg, av og til er han ikke heeelt god. Men, men, det blir sikkert veldig fint så lenge jeg ikke går ut døren av hybelen hans, og passer på å ikke åpne vinduet, gudene vet hva som hadde skjedd om jeg måtte høre trøndersk...ææææhhh, nå kommer jeg sikkert til å ha ett mareritt.

Vi snx mennesker, sikkert når jeg har stått opp fra de døde igjen, ha en fortsatt fin høstferie.

PS. Igår måtte jeg erstattte hele penalet mitt etterosm jeg mistet det etter eller annet sted i bx... fml
PPS Nytt ord som skal innføres i det norske språk; rafs=shabby
subjekt: rafs, en rafs
Verb: å rafse, vi rafser osv...
Adjektiv: Rafsete

5 kommentarer:

  1. men...men...men...kan du ikek komme en liten tur innom oss da? :´(

    SvarSlett
  2. sorrryy, men vi ses til jul, ja?

    SvarSlett
  3. HAHAHA! Trondheim, trøndersk, LOL!
    :D
    Og jeg liker rafs <3

    SvarSlett
  4. eyeyey no mobbing of the trøndsk! ikke bare er det den vakreste dialekta i hele norge (om mulig hele verden skal jeg si deg) men tronheim er også en veldig fin by, spesielt siden jeg beæret den med min tilstedeværelse i opptil flere år.
    men du er dum som ikke kommer innom oss engang :'(
    så æ glær me tel jul æ shø!

    SvarSlett