onsdag 13. oktober 2010

Hodet til Elisabeth: Skole, skole, skole........

Ett lite avbrekk før jeg drar på fekting. Dagen idag har bestått av to timers historieprøve, norsktime, sekjsonsmøte, luciaøving og oppvask. Igår feiret jeg bursdagen min med bare halvparten av de vanlige timene, fine gaver, fine mennesker og en to timers ses prøve som heldigvis gikk bra. Jeg gleder meg fryktelig til ferien, og nedtellingen går heller i lekser og prøver enn dager. Bare en historieprøve, en matteprøve, en fransk innlevering, en svt lekse, en fransk lekse og sikkert litt mer igjen. Jeg greier aldri helt å slappe av lenger alltid noe som må gjøres, enten det er skole eller husarbeid.. aaargh....

Hva skjer i Norge? Hva gjorde folk i ferien? And so on and so forth...

Vi snakkes!

1 kommentar:

  1. Skole er teit. Bruk heller tiden til å oppdatere denne vakre siden! :D

    SvarSlett