tirsdag 26. oktober 2010

raaaw

Hola amigos!

Nå er det en stund siden, eller hva? Ser til og med ut som om dere har savnet meg, eller nei, bare Verdensherskeren :P Så ja bloggen har gått litt i glemmeboken, men til gjengjeld er det lite interessant for dere å høre om mitt drit kule liv; skole, skole and so on and so forth. I hvertfall akkurat nå er jeg i Trondheim på besøk hos Objektet, det er herlig å ha ferie og så klart litt koselig å se objektet igjen :p Men herregud, hva skjer med at Norge er dyrt, blæææ, jeg kommer til å bli blakk på mat..

Ja, ok, totalt uinspirerende, gå heller inn og les www.flinkepiker.org mye kulere, sier bare super interessant sex-blogg.

snx :)

5 kommentarer:

  1. ditt liv er alltid interessant,
    hilsen din stalker

    SvarSlett
  2. hahaha. hils objektet. ps, liker at du blir flinkere og flinkere i norsk, orddeling er så vakkert. <3<3 savner deg! skal begynne å stalke bloggen din igjen.

    SvarSlett
  3. Hva faen er feilen nå da? :P Jeg ser de jo ikke

    Han hilser tilbake, fra graven, jeg drepte ham og prøver nå å finne ut hvordan jeg skal stjele identiteten hans. faen nå driver han og retter på meg også, stikk for faen!

    Jeg er litt passiv-aggressiv (er det i ett ord???) idag!?

    elisabeth

    SvarSlett