fredag 8. oktober 2010

Falling

Nå skulle jeg egentlig vært i en mattetime, men ettersom nesten hele skolen står utenfor skoleporten og streiker var det litt vanskelig å få til. Frankrike er virkelig verdens særeste land, alle streiker hele tiden, for alt. Akkurat nå streiker folk fordi Sarkozy har valgt å øke pensjonsalderen med to år, altså fra 60-62. Men dette er jo uhørt, han kan ikke gjøre det, drit i at vi ligger hundremillarder euro i underskudd i statsbudsjettet, drit i at vi har masse gjeld og går til økonomisk ruin. To år til med jobb er overhodet ikke på tale. Så hva gjør vi; joda, vi streiker.

Så kan man jo spørre seg hvorfor i helvete elevene streiker, antagligvis bare for å slippe skolen... jaja... får nesten gå å legge meg igjen da.

Men først en liten homage til spotify, det er virkelig verdens mest geniale greie, nå har de til og med gjort det slik at man kan sende en message med sangene man sender! :O Så nå tror jeg å dra ut på spotifyspammingtur.

Ellers er det bare to uker til ferien, helg i vente (selv om jeg må bruke den på skolearbeid :/)

Jeg savner denne personen:
Og nå blir sikkert dette innlegget slettet ettersom jeg tviler han vil postes på bloggen, men hey, jeg har bare seks lesere så careface, ikkesant.

1 kommentar:

  1. Meh, alle leserene dine kjenner meg personlig uansett :P

    SvarSlett