mandag 15. november 2010

CDI

Saa var det jul igjen
.. eller kanskje ikke helt ennaa
Som den eventuelle personen som kanskje leser dette her sikkert har lagt merke til sitter jeg paa en stygg fransk pc paa skole biblioteket. Hvorfor nerder jeg den her mon tro? Joda fordi alle de nyttige tingene jeg kunne gjort, les; dissert, matte eller svt er etterlatt hjemme.

I hvertfall her er ett lite dikt om helgen som var.
Novemberfest

Norskseksjonene er best i test
Naar det gjelder aa skulle lage fest
Saa fredag dro bayeux til rouen
Men togturen den var innmarri lang
For stakkars bambi er bortevekk
Du finner sikkert hans rester i mange en hekk
Naar vi endelig var fremme var det bare aa drikke
Og aa lyve paa "jeg har aldri" det kan du ikke
Naar fredag gikk og loerdag kom
Ja, da var mang en flaske tom
Men en dag restitusjon gjoer underverk
Selv om dagen derpaa kan vaere ett herk
Saa loerdag var humoeret paa topp
Selv om det ble vel litt spy paa baade kostyme og kropp
Saa var det soendag og tilbake til bayeux
Men heldigvis sto sladderen i koe

beklager for den meget stygge mangelen av de tre siste bokstavene i det norske alfabet

Men, det slaar meg at bloggen blir i stor grad forsoemt, mest av alt gaar det saa klart utover meg ettersom jeg er vel min egen stoerste leser/fan/groupie, men til dere faa som kanskje vandrer innom skal jeg stoppe mitt endeloese; bla bla, jeg har ikke ett liv blogg og heller finne noe mer intelligent aa skrive om, eller fortsette med det som i bunn grunn er kjedelig for oss alle?

1 kommentar: