torsdag 25. november 2010

Tir n'a noir

Det er svart november, havet knuser mot strand

Så, ja.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om egentlig, fordi det er jo åpenlyst at livet mitt ikke er så jævlig interessant å høre om og jeg er egentlig ikke så veldig keen på å hverken skulle gjøre bloggen mer personlig eller mer dyp. I tillegg er det litt depressing med sånn omtrent null kommentarer (misforstå meg rett jeg setter jævlig pris på de kommentarene jeg får, og jeg forventer egentlig ikke at dere skal gidde å kommentere, for herregud, det er drit kjedelig, i tillegg kommenterer jeg nesten aldri selv) men regner med dere skjønner at det er litt demotiverende å skrive 5 innlegg med null kommentarer. Så ja, jeg vet ikke jeg? Kanskje jeg skal lage en spørreundersøkelse?

Bortsett fra alle disse selvmedlidende sakene var det andre ting jeg også hadde tenkt å informere om, men jeg husker ikke nå lenger, bortsett fra det at jeg ikke har timer imorgen og at Aleksander kommer, det skal bli bra!
Jeg er forresten obsessed med Tir n'a noir, hører på den minst fem ganger om dagen.
Nå skal jeg gjøre litt viktigere ting enn å skrive dårlige blogginnlegg, vi snakkes.
kanskje.

p.s Det er iskaldt i Bayeux, og selv om dere har 9 - eller noe så kjennes det kaldere ut her, je vous jure

1 kommentar: