søndag 7. november 2010

Rubikskuben


I'm sitting here in the boring room, it's just another rainy sunday afternoon...

Er jeg den eneste som synes søndag er en litt kjip dag? Det er på en måte dagen der man bare går og venter på mandag, og så klart alt det "fryktelig morsomme" som kommer med mandager. Søndag er en dag der man drikker kakao uten å kunne nyte det ordentlig fordi man bare tenker på hvor lenge det er til fredag, der man har altfor mye tid som bare sløses bort men tilgjengjeld altfor mye ting man egentlig skulle gjøre. Jeg liker ikke søndager, bortsett fra søndag i ferier, da er det bare chill. Men ettersom torsdag denne uken er en eller annen fridag og vi hopper over fredag har jeg lang helg, mouhahaha, det skal bli deilig det. To prøver i forveien, men jeg prøver å fortenge dem så..
But now for something completely different; Harry Potter. Hvis ikke jeg hadde kjent alle dere (vennene mine altså) hadde jeg erklært meg selv verdens største Harry Potter nerd, heldigvis har jeg dere å nerde med og forsåvidt resten av den vide vide verden som har lest og elsket Harry Potter bøkene. Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å skape et slikt konsept som J.K Rowling har fått til, men heldigvis fikk hun det til fordi det har skapt uendelig mye glede for veldig veldig mange. Jeg går virkelig aldri lei, selv etter å ha lest bøkene 50 milliarder ganger og hørt på lydbøkene dobbelt så mye. Så klart vet jeg alt som skjer, vet alle sånne små detaljer, men det er noe magisk (lol) ved historiene som får meg til å alltid gå tilbake. Harry Potter ogco er alltid der og gang på gang greier de å redde meg fra den kjedelige hverdagen. Så, J.K Rowling takk for at du er så sinnsykt genial at du skrev de bøkene, så får man bare håpe at Warner Bros ikke greier å fucke opp den siste filmen alt for mye.
Hvem er din favoritt HP karakter?

1 kommentar: