onsdag 3. november 2010

jeg leser ikke korrektur

Joda, tilbake til Bayeux igjen.. Tilbake til den teite skolen min, med alle de teite leksene, tilbake til teite obligasjoner. Jeg skulle ønske ferien hadde vart evig, kanskje ikke på det tidspunktet jeg hadde halsbetennelse og lå i nærmest apatisk tilstand på sofaen, eller når stakkars Aleksander ble smittet og lå med sikkert 40 i feber (hvilket han kanskje fremdeles gjør?) men resten av det. Av en eller annen merkelig grunn liker jeg Trondheim mye bedre nå også.

Ikke bare savner jeg objektet, men dere også, alle dere der hjemme, akkurat nå er jeg litt små depressiv. Skulle ønske jeg kunne gjøre akkurat hva jeg ville, hadde uendelig med penger, uendelig med god helse, uendelig med tid. Jeg gleder meg til å dra tilbake til Norge, selv om jeg var der for mindre enn tolvtimer siden. Men etter min erfaring å dømme er savnet alltid størst de første 24 timene.

Så hva har jeg å glede meg til?
- Først og fremst helg, torsdag er en drittdag
- Fekting
- Novemberfesten i Rouen (kostymeparty!)
- Enda en helg
- Aleksander kommer *hjerte*
- Helg
- Helg
- Hjem til jul!! ftw!!!

Fuck this, jeg har fremdeles lyst til å gråte...

2 kommentarer: