søndag 18. april 2010

hva skal man med transport?

Hello world!

Hva skjer? Eller hvor sitter du fast i verden? Jeg er i hvertfall tilbake i Bayeux, dog uten besøk og forkjølet..

Men! Uansett hvilke andre uheldige ting som har skjedd i løpet av uken, les; Island, var ferien i Biarritz i hvertfall svært vellykket. Fint vær, fine strender, surfing og svært gentisk heldige surfeinstruktører, kan man be om mer? Dessverre er lykken kortvarig og togturen tilbake var egentlig en femtimers lang diskusjon om stenging av flyplasser: København er ikke stengt ennå, (fem minutter senere), ååå nei, jo, den stengte nå nettopp, ååå herregud, jeg vil hjem! aaaaarrrghh!!
Fy faen så glad jeg er at jeg ikke skulle tilbake til Norge, uheldigvis betyr jo Islands vulkanutbrudd at jeg heller ikke får besøk, hvilket i sin tur betyr; Elisabeth+Bayeux=Kjedsomhet. Så klart jeg har egentlig lekser jeg kan gjøre, men viktig å understreke kan... ikke skal

uff, dette blir helt forferdelig dårlig skrevet og egentlig bare blæææhh, men jeg er trøtt (surprise surprise) og egentlig litt oppgitt over at feriene mine aldri kan gå som planlagt, forresten nevnte jeg at Frankrike også kjører en major togstreik nå, gotta love them, eller hva?

Avslutter med ett missunnlesesverdig bilde, takk til Victoria som brukte tirsdagen på å leke paparazzi.

2 kommentarer:

  1. Dumme aske. Jeg liker han digge surfe duden <3

    SvarSlett
  2. gentisk heldige folk er jo alltid kult du. <3

    SvarSlett