mandag 19. april 2010

My name's Elisabeth and I don't have a life

Er det overraskende at jeg ikke har noe annet å gjøre enn å skrive ett blogginnlegg?

Ikke det nei? Nei, det var det jeg tenkte, takket være denne bloggen vet faktisk folk at jeg ikke har ett liv, istedenfor å bare mistenke det... gøy.... eller egentlig ikke, WARNING: pathetic tragedy walking.

Ok, så var det slutt på selvmedlidelsen, har dere sett Gran torino?? Hvis ikke så er det i hvertfall en veldig fin film også er sangen helt nydelig!

Andre gode sanger, siden dere fascineres av min gode musikksmak, (den består av tyveri fra andres bedre musikksmak)
Prosessen - Kaizers Orchestra
flere ting av Kaizers, egentlig bare hør på alt
Gran Torino - Jamie Cullum
Five years time - Noah and the whale
Two atoms in a molecule - Noah and the whale
505 - Arctic Monkeys
Flourescent Adolescent - Arctic Monkeys
hele soundtracken til Into the wild
hele sountrack til P.S I love you
Skinny love - Bon Iver
Memories - David Guetta
Blame it on the pop - DJ earworm (tror jeg?)
Hero of war - Rise against
masse av Muse
masse av Two door cinema club
masse av Them crooked vultures
Feel good Inc - Gorillaz
soundtrack til Le fabeleux déstin d'Amèlie de Montmartre

+++ masse masse masse mer..

Hva hører du på for tiden!

3 kommentarer:

  1. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre enn å lese dine patetiske innlegg
    monsterlol <3

    SvarSlett
  2. for tida hører jeg på mye death cab for cutie, samt debutplata til dashboard confessional, men akkurat nå oppdaga jeg at jeg liker john wesley harding! hjerte.

    SvarSlett
  3. kult, jeg sier bare spotify in my heart, selv om det er litt for mange reklamer.. :p

    SvarSlett