torsdag 29. april 2010

Memories-David Guetta feat Kid Cudi

Yey, da var skolen ferdig for idag, og snart setter jeg meg på toget til Boulogne for å møte daddycool (dere vet han skumle fyren som kommenterte av og til på den gamle bloggen?)

Så ja, første skoleuke etter ferien er offisielt avsluttet og nå gjenstår det hele,, *trommevirvel*, 28 dager igjen med skole før jeg kan dra hjem! Hjem til Hove, sommer, ferie og, ehh nei jobbing, hvis jeg greier å skaffe meg en jobb jeg må ha.. stress

Men jeg gleder meg masse til å se alle menneskene, altså dere hjemme i Norge og nå ble jeg plutselig totalt uinspirert og husker ikke hva jeg skulle skrive, såå... jeg skal blinde dere med ett fantastisk bilde :O

glem det, jeg fant ikke noe bra..

snakkes!

3 kommentarer:

  1. Ragnhild - Verdensherskeren30. april 2010 kl. 09:10

    Egentlig så er det vel hun Elisabeth som er litt skummel?

    http://media.aftenposten.no/archive/00643/knep_jpg_S69orjan25_643699s.jpg

    SvarSlett
  2. SOMMER!!! hm, har noen en tidsmaskin - så kan vi bare hoppe rett til ferien! : D

    SvarSlett
  3. Jeg har jo datteren hans da Ragnhild :p

    SvarSlett