søndag 25. april 2010

Kjære pc

Vi har kanskje ett litt anstrengt forhold til tider, du vet når jeg skriker innvendig og slår til deg for så å smelle deg igjen og ta ut både strømledning og batteri? Men som regel er jeg glad i deg, bortsett fra når du klikker, sånn som du har gjort i det siste, er det en grunn til det?
Er det fordi jeg bruker deg så mye at du blir overopphetet av sinne over å bli utnyttet, fordi hvis det er det kjære pc så må jeg bare meddele at å bli utnyttet er din funksjon.
Er du lei deg for at du gir og gir, men aldri får igjen, for hvis det er det kjære pc må jeg bare si at jeg gir mye av livet mitt for å henge med deg, og jeg synes det er ganske urettferdig å klage når vi nettopp har tilbragt en hel ukes ferie sammen!
Er det bare fordi du er en ufølsom drittunge, pc, som gir faen i mitt tragiske behov for deg, er det derfor du har dine *vanskelig perioder* som man så fint sier, fordi i så fall vil jeg bare si at humørsvingninger kler deg dårlig.

Alt i alt har vi det vel egentlig bra, eller hva, kjære pc? Det kunne jo vært verre. Du kunne jo vært en jævla mac og de skal visst ikke ha noen feil, hvilket ville gjort at jeg hadde pådratt meg mindreverdighetskomplekser.

Så for å konkludere kjære pc: <3

6 kommentarer:

  1. duu nå blei mac'en min lei seg altså. den starta akkurat iCry-programmet.

    <3

    SvarSlett
  2. haha, pcen min ler den og - men min sitt problem er den dumme skolepcen som tar opp så¨mye av tiden - hun blir misunnelig!

    savner savner savner deg!! <3 pell deg hjem!!

    SvarSlett
  3. savner deg også Lotte, gleder meg til sommeren og Hove! :D <3

    SvarSlett
  4. Ragnhild - verdensherskeren27. april 2010 kl. 08:21

    Jeg liker at vi har samme forhold til pc'ene våre <3

    SvarSlett
  5. Ragnhild - Verdensherskeren27. april 2010 kl. 11:24

    Jeg liker å lese bloggen din. Den gjør meg glad. Jeg ler av alle dine patetiske blogg innlegg - og av deg selvfølgelig.

    SvarSlett