torsdag 12. august 2010

FTW, lissom,,,

Marsupials are an infraclass of mammals, characterized by a distinctive pouch (called the marsupium), in which females carry their young through early infancy.

Anbefaler alle å høre litt på The Wombats, særlig joy division og tales of girls, boys and marsupials.
Imorgen er det grillfest, det er meldt regn, men jeg satser på at yr tar feil. Hvis ikke bør det bli grillfest likevel ettersom jeg har gledet meg til å kunne én av de eldre fra frankrike ett helt år nå. (jeg vet jeg er barnslig). Ellers har jeg vært litt blogg stalker på bloggene til diverse nye seconder og det virker som om de har det sånn omtrent tusen ganger kulere på forkurset enn jeg hadde. Fml ass.. Neida forkurset var time of my life, hvis du tar bort matten og fransken så klart.
Merker nå som jeg sitter med miniredigeringen at jeg har en tendens til å trykke litt for ofte på komma, de bare oppstår! ,,,
Hmm, jeg er litt trøtt (vet dere bryr dere om min generelle tilværelse) skylder på dette i ihvertfall for eventuelle skrivefeil eller bare mangel på interessant info og komme med (selv om det er ett konstant dilemma i denne bloggen). Kanskje jeg skal begynne å skrive dikt igjen? Det var litt kos da, også var jeg til og med litt flink til slutt bare spør min andre personlighet og hardeste kritiker.

Det skal bli så ufattelig rått
Når M, V og E sitter i sitt slott
Og der skal de feste og der skal de le
Vi skal ha det skikkelig kult skal du se
Ja, ting skal betales: strøm, vann og leie
Bra at statens lånekasse er så sykt greie
Kanskje jeg blir blakk, eller kanskje jeg dør
Men jeg tror ikke på at alt var bedre før

4 kommentarer:

  1. Haha, genialt dikt! Fikk lyst å poste det på face :) Hvilke blogger? Me want to see

    SvarSlett
  2. IIIIK! Hører du på "The Wombats"? :D SÅÅÅ FETT! :D Hihi :) (neida, finnes ikke hyper...:P)
    Men det var et helt supergenialt dikt..! haha :D

    SvarSlett
  3. takk :)

    Vilde- bra for deg
    Vic- bare sett tyra sin så langt men trykk på Marthe så kommer du til hennes ;)

    elisabeth

    SvarSlett