fredag 6. august 2010

You know you want me (and my life)

Ingen grunn til panikk mennesker. Jeg er tilbake. jeg vet egentlig ikke hvor informativ jeg har vært i det siste så tenkte jeg skulle ta en kort (eviglang) recap av hva som har skjedd de siste tre ukene eller noe.
- Spydeberg (überfett)
- Hytta (überfett)
- Hytten til A (koselig, men ettersom foreldrene hans var der måtte jeg forsøke å gjøre ett godt inntrykk, det er jo forståelig nok vanskelig for meg(jeg håper forresten de aldri finner denne bloggen) da hadde inntrykket jeg har bygget opp vært ødelagt for alltid)
- Huset til A (Elisabeth på sørlandet, wooohoo)
- Huset til A mens han jobbet skift (ikke fullt så morsomt egentlig, men jeg fikk viet masse tid til face og mtv)
- Skarpøya (hytten til kusinene, onkelen og tanten, veldig koselig!)
- Dyreparken (det har jeg allerede erklært for fett, søte dyr også)
- Danskebåten (ooh yeah, jeg kjøpte internett, men det tror jeg jeg har fortalt)
- Syd-Fyn (eller hvordan man staver det) ( veldig hyggelig sommerhusbesøk, dessverre var øyen (strynø) bosatt av en milliard edderkopper...)
- København og besøk hos farmor (überkoselig)
- Tivoli (what can I say, det er sgu fedt mand (for å prøve å være litt dansk))
- Strøget (Shopping og Champagne (neida Mokaï))
- Utrolig deilig Thai restaurant (Khun Juk i Boltens gård, København for den som måtte lure)
- Biltur gjennom DK, Sverige og Noreg (ikke så überfett)

pheeeew, det var det... dagens funfact: Jeg har spist så mange pølser denne sommeren at jeg undres over hvordan det er mulig.

4 kommentarer:

  1. Å, jeg liker listene dine! Danmark hørtes koselig og gøy ut! Syd-Fyn, wtf? :P
    Og om pølser: reflekter litt over de ekle kjøttmiksturene innpakket i fett skinn av noen pølser vi får i Frankrike, så virker det mindre rart å spise mange gode norske :D

    SvarSlett
  2. jeg har spist FOR mange, det startet på spydeberg

    E

    SvarSlett
  3. Sv: Jeg tenkte jeg bare skulle nevne at DET GJØR JEG OGSÅ :-)

    SvarSlett
  4. kanskje det finnes en face gruppe som heter pølser <3 eller bare pølser ftw (kanskje jeg skal lage en)

    SvarSlett