fredag 24. september 2010

du vet hvem du er, logg på skype nå!

Ett aldri så lite innlegg før jeg går ut for kvelden. Helg er seriøst det beste med å være i Frankrike, så klart, ettersom jeg har vært syk har jeg ikke vært på skolen i det hele tatt denne uken bortsett fra idag, så det er vel ikke så mye fritid å ta igjen at det gjør noe. Men, det skal bli deilig likevel, å gå ut altså. Legge seg sent fredag kveld og vite at det er lørdag dagen etter og at man ikke trenger å stå opp om man ikke vil, intet bedre mine venner. Hmm, siden dere lurer har jeg vasket hele slottet idag, vi snakker the real deal her; støvsuge, vaske gulv, bad, doer, oppvask, klessvask, rydding... det var sliiitsomt, men nå ser det i allefall pent ut her og i tillegg er det tre uker til det er min tur igjen, sier bare lykke til Victoria, du har noen koselige timer i vente. I tillegg sender jeg ut en beskjed, både telepatisk og til de som evt sjekker bloggen og er innom slottet; det er dødstraff for å søle noe.

Ellers dagens gladmeldinger:
bare 4 uker til høstferie
Mor og Amalie kommer på besøk neste uke
Victoria har bursdag snart (1 okt)
Matteprøven jeg hadde idag gikk ikke rett til djevelen (for å si det pent)

Ha en aldeles strålende helg eventuelle lesere.

xoxo

2 kommentarer:

  1. elisabeth: jeg stalker deg - jeg leser (nesten) alltid bloggen din!

    SvarSlett
  2. bra Lotte! :)
    jeg leser faktisk også din hver gang du skriver, men jeg må bli litt flinkere til å kommentere :P
    <3
    elisabeth

    SvarSlett