onsdag 15. september 2010

månedlig rapport

Nå har jeg store planer for helgen, jeg skal finne tilbake til sommerferien der jeg ikke gjorde noe som helst. Akkurat nå går det mer eller mindre i ett, og særlig ettersom jeg var i Rouen første helg og det var innflytningsfest andre helg har det ikke vært så veldig mye tid til å faktisk bare slappe av. Så, planen for helgen, fordi det interesserer dere så klart!
Fekting fredagkveld
En aldri så liten tur på pub, kanskje? (har ikke helt bestemt meg der)
Sove
Lese
Skrive (ikke ekle skoleting for en gangs skyld)
Slappe av
En løpetur (det er ikke akkurat veldig avslappende så den er vel bare under vurdering; les kommer ikke til å gjennomføres men skrevet opp for pynt)
Sove
Slappe av litt til
Sette seg ned med leksene for påfølgende uke... (æsj)

Forresten selv i ES (économique sociale) matte failer jeg, vi har om prosent og jeg skjønner ikke en dritt, tror jeg har blitt dummere i matte siden tiende. Altså om noen har lyst til å donere litt matte-intelligens takker jeg ikke nei.

Innflytningsfesten var forøvrig meget vellykket selv om vi ikke hadde strøm, har jeg egentlig sagt at den var kuttet i fire dager?

Hvordan har folk det i det kjære fedreland?
Forresten har dere ikke vært innom denne siden må dere gå der! :O
www.theoatmeal.com

2 kommentarer:

  1. Ragnhild - Verdensherskeren16. september 2010 kl. 10:57

    jeg tror at jeg har stjålet din matte inteligens. og du får den aldri tilbake. og btw trening er ekkelt, gjør som meg ikke tren i det hele tatt!

    <3

    SvarSlett
  2. norge er fintfintfint men jeg vil også ha en pub.

    SvarSlett