mandag 6. september 2010

hesten+froskenalsoknownasfregnetryne=truelove4evahlissom,biatch...fisk

Oi oi, nå har jeg ikke skrevet, på, hmm, snart én hel uke. Det er vel ny rekord for superblogger Elisabeth Werenskiold. Greit nok kvaliteten er som regel ikke helt på topp her, men dere kan ikke klage over kvantiteten fordi jeg skriver ofte!

Torsdag forrige uke startet jeg på skolen igjen, etter en laaaang ferie, nesten tre måneder for å være helt presis. Heldigvis var jeg bare på skolen 2-3 timer første dag og mesteparten av tiden gikk med til sånne introduksjonsgreier (tenk det ja, selv i Frankrike starter de ikke rett på). Fredag startet jeg kvart på ni (score) hadde halvannen time matte også gikk jeg rundt å surret frem til to engelsktimer etter lunsj, hvor mitt arbeid besto i å komme inn i klasserommet presentere meg selv for læreren og gå ut igjen. Praktisk å være norsk i Frankrike fordi da slipper man å gå i engelsktimene. Vanligvis har jeg annenhver uke en siste time matte på ettermiddagen/kvelden, men heldigvis valgte læreren å droppe dette første uke.

Fredag kveld dro jeg til Rouen sammen med M, V og V, og grunnet en vellykket helg var jeg relativt sliten når jeg kom tilbake igår ettermiddag.

Ellers går tiden min med til skype og til å glede meg til innflytningsfesten, uheldigvis har jeg på følelsen at jeg snart får lekser, æsj...
I andre nyheter har Ragnhild bursdag idag, i hvertfall ifølge facebook er det idag!
Beklager Ragnhild at jeg ikke husker bursdagen din i hodet, men i mitt forsvar husker jeg heller ikke alltid Amalies.

GRATULERER MED DAGEN RAGNHILD!

2 kommentarer:

  1. Ragnhild - Verdensherskeren6. september 2010 kl. 15:02

    Det 4 innlegget hvor jeg er nevnt i! bare sånn fyi, jeg har bursdag den 6. Solveig har 5. Men whatevs. <3

    SvarSlett
  2. rart, jeg skrev dette innlegget idag, men.. :P

    - elisabeth

    SvarSlett