onsdag 26. mai 2010

dagens random

Nå har vi hatt super fint vær i hele fem dager og det betyr jo så klart at fra idag av blir det regn antagligvis frem til august, for det er jo Normandie det er snakk om og fint vær er litt uhørt. Men jeg bryr meg jo ikke om det, foretrekker regn og kulde fremfor sommer any day.. (og det var faktisk ikke ironisk)

Men ellers hvordan går det med folk?

Her i hvertfall er det, til tross for været super sommerstemning, enten om man stresser over bacen (stakkars premierer og terminaler) eller bare gleder seg til å dra hjem og bli ferdig med seconde (heldig meg), nå har vi også begynt å få møbellister fra de eldre så, sa noen: SHOPPING?

hihi, alt som gjenstår er to matteprøver, en fysikkprøve og en fransk prøve så er jeg ferdiig!!!

smil til salgs

2 kommentarer:

  1. Jaja, du får nyte de siste dagene av seconde, når man bor på internat, og det er FORVENTET at man er ung og dum...

    SvarSlett
  2. jeg tviler paa om jeg vokser ut av dum perioden min, men en kan jo haape?

    SvarSlett