fredag 28. mai 2010

The Violet Hour - Sea Wolf

Her satt jeg, syk hos vertsen og hørte på musikk fra den nokså hatede twilightserien. Så i den anledning tenkte jeg å skrive noen ord om twilight, og siden jeg har alt for god tid kjører jeg enda ett lite dikt.

Twilight startet for noen år tilbake
Det var vampyrer og kjærlighet, interessen gikk i taket
Og selv om boken var nokså dårlig skrevet
Var det på en rosasky Stephenie Meyer svevet

Så kom filmen til noens vrede
Men, Robert Pattinson som Edward var en sann glede
Og skuespillerne, ja de ga faktisk karakterene litt liv
Btw, vampyrer kan ikke drepes med kniv

Så fortsatte det derfra og plutselig var det mote
Å enten hate twilight eller tilbe Jacobs pote
Men hør litt på musikken og les litt i boken
Før du gir deg rett til disse de som er falt på twilightkroken

Så for å konkludere kan faktisk RP være heit
Selv om de fleste synes Edward er jævlig teit

2 kommentarer:

  1. Ragnhild - Verdensherskeren28. mai 2010 kl. 16:57

    loner <3

    SvarSlett
  2. jeg vet, det er trist ikkesant

    har du lyst til å gi meg penger, siden du synes synd på meg? :)

    SvarSlett