søndag 30. mai 2010

This one time, at band camp...

Noen mennesker er egentlig bare geniale, det mest geniale er at disse menneskene vet det ikke selv. Et godt eksempel, og hele grunnen til dette innlegget forsåvidt, er Victoria. Victoria, for dem som ikke var klar over det er en av jentene på kullet mitt og en av dem jeg skal bo med til neste år. Dette er Victoria:













Og dette er en av grunnene til at Victoria er genial:

Isa (première www.isamai.blogspot.com), Maren (samboer nr.2), Victoria (www.victoriafrankrike.blogg.no) og Elisabeth (meg, mest superkule noensinne) går bortover en vei og snakker om hvordan alle har i hvertfall en bestefar som heter Kjell.

Elisabeth:
Begge mine bestefedre het faktisk Kjell!

Maren: Oi, kult, da har alle i hvertfall en som heter Kjell.

Victoria (litt småforvirret uttrykk): Men, skiftet de navn?

Elisabeth (litt, er du dum, hva tror du? uttrykk): Ehhm, nei... De døde

Isa: bryter ut i latter

Victoria (fremdeles litt forvirret):
Åja

Til alle dere i Norge som trodde jeg var det blondeste dere kunne komme borti? Vel la meg bare si at dere visst ikke hadde møtt kinderegget!

3 kommentarer:

  1. Ragnhild - Verdensherskeren1. juni 2010 kl. 10:58

    For å minne deg på en veldig fantastisk blondt øyeblikk som du hadde for nesten nøyaktig et år siden:

    Meg, Deg, Lotte, Celine ++ leser i årboken.
    Vi kommer til Weras sitat: Jeg tok den ikke.
    Weras komentar til sitt sitat: Jeg tok den ikke.
    Alle ser på Wera med et dumt utrykk og begynner å le.
    Wera sier igjen: Jeg tok den ikke. Wera ler nervøst.
    Wera sier da: å faen...

    SvarSlett
  2. Aaah, Ragnhild, du gir meg gode minner
    Av den tid jeg var det blondeste man finner
    Men som sagt er mitt medfødte talent blitt slått
    Og at det finnes folk blondere enn meg er ganske rått.

    Mari, du er ikke den eneste som ler
    men på din blogg hva er det jeg ser!
    Hvorfor i all verden har du sluttet å blogge?
    Dine gale tanker må du jo logge!

    <3
    Elisabeth

    SvarSlett