fredag 7. mai 2010

kreativitet er

En egenskap jeg ikke har

Enda en uke overstått og nå er det virkelig ikke så lenge igjen før sommerferien, men alt jeg gleder meg til skrev jeg vel om forrige gang? Så hva skjer nå for tiden? Det er jo fredagkveld så hvor er jeg? Overhodet ikke hos vertsen i en deilig dobbelseng med ingen andre planer for kvelden enn å ta igjen tapt facebooktid (som alltid er det en fascinerende glede å lese om livet mitt kan jeg tenke meg). Men! Det er ett poeng fordi for første gang på antagligvis noensinne er jeg faktisk glad for at jeg ikke lever ett spennende festfullt/sosialt liv og det er verdt å fryde seg over, eller hva?

Sikkert fordi jeg planlegger å drikke meg sørpefull imorgen, alkohol in my heart....

Neida! Dere vet jo at jeg bare tuller! :D

Ellers vil jeg gjerne dele denne siden med dere, antagligvis fant dere den for hundre år siden og kommer til å synes jeg er så teit ettersom jeg ikke kunne finne den på ett tidligere tidspunkt og i tillegg henviser til den nå når den overhode ikke er nyskapende eller interessant lenger.

Siden heter http://www.weheartit.com/ btw, jeg er sååå flink til å komme til poengene idag.

Fra nå av skal jeg stjele alle bilder herfra så skal bloggen min bli sånn fin bildeblogg som folk faktisk liker,, hehhe... noooot!

4 kommentarer:

  1. Kule bilder!
    Hehe, i morgen blir bra, du ;)

    SvarSlett
  2. hahaha. ja du har rett, jeg fant den siden for to hundre år siden eller mer, men du er søt. <3

    SvarSlett
  3. blir så inspirert av deg vet du mari! <3

    Victoria! Du fant kommentarknappen hurra! :P

    SvarSlett
  4. å jadda, velkommen etter ; ) jeg har egen profil der! hahah

    SvarSlett